Frost - Thermo King Szczecin Słubice Frost - Thermo King Szczecin

Frost – Thermo King Sp. z o.o.

SZCZECIN

UL. CUKROWA 12 G / 71-004 SZCZECIN / TEL. +48 91 489 45 76 / BIURO@FROST.PL

SŁUBICE

THERMO KING / PODWOZIA

UL. TRANSPORTOWA 8 B / 69-100 SŁUBICE / TEL. +48 95 758 20 86 / SERWIS.SLUBICE@FROST.PL

OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW / TACHOGRAFY

UL. TRANSPORTOWA 8 / 69-100 SŁUBICE / TEL. +48 95 759 88 59 / OSKP.SLUBICE@FROST.PL

NAPRAWY POWYPADKOWE

UL. TRANSPORTOWA 8 / 69-100 SŁUBICE / TEL. +48 513 126 956 / S.FILINSKI@FROST.PL

Thermo King – maintenance service contracts

Newsletter

Wybierz interesujący Cię obszar

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r(zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Frost – Thermo King Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością, reprezentowana przez Prezesa Zarządu Bogdana Kozłowskiego, ul. Cukrowa 12G, 71-004 Szczecin, NIP: 955-20-22-056.
2. Inspektor ochrony danych nie został wyznaczony;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, które zapewniają obsługę informatyczną strony Internetowej oraz świadczą usługi z zakresu marketingu.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej na przetwarzanie danych, zgody.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.

Thermo King Dealer Locator Aplikacja na Twój smartfon

Wybierz jedną z proponowanych opcji, aby otworzyć aplikację:

1. Zeskanuj QR kod

Zeskanuj QR kod

Zeskanuj QR kod swoim smartfonem,
aby przejść bezpośrednio do aplikacji.

2. Otwórz aplikację w przeglądarce

Otwórz aplikację w przeglądarce

Wpisz w przeglądarce telefonu
http://dealerlocator.thermoking.com
aby przejść bezpośrednio do aplikacji.

3. Otrzymaj link z aplikacją na Twój e-mail.

W celu uzyskania aplikacji proszę przejść na:
http://europe.thermoking.com/apps/dealer-locator.html#web

Maintenance service contracts

kontraktySerwisoweRWD

The maintenance service programs, known as ThermoKare, have been designed with the purpose of optimizing the fleet performance, minimizing the operating costs and maximizing the price of fleet resale. Our experts analyze the client’s fleet for their requirements and advise on the maintenance service contract which will be most suited to the specific client’s needs. Under the maintenance service contract, the vehicles undergo preventive maintenance checks, regular scheduled inspections and proper calibration.
This will allow to prevent any potential problems from occurring, and thus to maximize the comfort of operation of Thermo King equipment. The range of programs is comprehensive – from the solutions which extend the basic packages, like WarrantyPlus, ProtectionPlus or InspectionPlus, through to the Premium contracts, such as MaintenancePlus, AssistancePlus, ComfortPlus and FleetKarePlus, which will provide the client with a broad spectrum of additional services covered by the service contract.