Programy serwisowe ThermoKare stworzono z myślą o optymalizacji wydajności floty, minimalizacji kosztów eksploatacji i maksymalizacji ceny odsprzedaży sprzętu. Nasi eksperci przeanalizują flotę klienta pod kątem wymagań i dobiorą najlepiej dostosowaną do indywidualnych potrzeb klienta umowę serwisową. W ramach kontraktu serwisowego pojazdy poddawane są profilaktycznym inspekcjom, regularnym przeglądom i odpowiedniej kalibracji. Pozwala to zapobiec wystąpieniu potencjalnych problemów, a tym samym podnieść komfort eksploatacji urządzeń Thermo King.
Gama programów jest szeroka – od rozwiązań rozszerzających pakiety podstawowe, takich jak WarrantyPlus, ProtectionPlus czy InspectionPluspo po kontrakty Premium o dużym spektrum usług dodatkowych uwzględnionych w abonamencie –MaintenancePlus, AssistancePlus, ComfortPlus i FleetKarePlus, co pozwala dostosować umowę serwisową do indywidualnych potrzeb klienta. W poniższej tabeli znajdziecie Państwo podstawowe informacje o dostępnych kontraktach serwisowych. Po więcej szczegółów i szczegółową analizę Państwa potrzeb zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.
regularne inspekcje w lokalnym serwisie Thermo King
opcjonalny test szczelności i kalibracja czujników może być wykonywane u Klienta
optymalizacja wydajności sprzętu, postoje ograniczone do minimum
brak dodatkowych kosztów poza godzinami pracy serwisu
brak nieprzewidzianych wydatków
opcjonalnie pokrycie kosztów napraw wyjazdowych w okresie gwarancji
3 lata gwarancji dla nowych agregatów
Thermo Assistance 24/7
Pełna historia serwisowa
pełna ochrona podczas trwania gwarancji
brak dodatkowych kosztów poza godzinami pracy serwisu
opcjonalnie pokrycie kosztów napraw wyjazdowych w okresie gwarancji
Thermo Assistance 24/7
centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
jednolite warunki w każdym serwisie Thermo King
jedna faktura na koniec okresu rozliczeniowego
pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
pokryte koszty napraw i awarii
centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
stałe koszty w czasie trwania kontraktu, koszt kontraktu ustalany indywidualnie zgodnie z potrzebami Klienta
Thermo Assistance 24/7
pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
stałe koszty w czasie trwania kontraktu
Thermo Assistance 24/7
pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
pokryte koszty napraw i awarii
centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta